tisdag, februari 14, 2006

Öhum

Den här bloggen verkar bara bli uppdaterad en gång i månaden.. men men det är bättre än aldrig ..det värsta är att man måste börja med att damma varje gång man ska skriva *s*

Det är lite deppigt alla hjärtans dag till trots. Idag fick jag reda på att min systers mans systerson dött. Har inte träffat J mkt de sista åren jag minns han mest som en spillevink som var överallt hela tiden. Han blev nu bara 15 år och togs av cancern, men en riktig fighter in i det sista. Läkaren hade sagt att han inte skulle överleva januari ut men han tog sig en bra bit in i februari men nu gav han upp - på alla hjärtans dag. *tänker på dig C*

Dessutom har en av de kursare jag gick i skolan med - fått jobb där jag oxå sökt på en resebyrå som ska öppna i mars. Glad för hennes skull javisst men varför får inte jag komma till intervju ens .. = /. Vet inte vad jag gör för fel juh.

Nåja jag gjorde klart ett 8 x 8 album i helgen och J gav bort det till O. Jag blev nöjd och det verkade uppskattat. Sånt är roligt. Dessutom la jag upp det på Scrappiz och har fått fina kommentarer. =) det värmer.

Tja vad händer - inget egentligen - jo vi målar om köket fattas bara färg på väggarna nu och det blir nog bra när det är klart =)

Tjillevippen

Inga kommentarer: