måndag, januari 21, 2008

Första layouten 2008

Hej hopp.. jag har på msn skrivit att jag har scrappat så då hojtade MOE och ville se.

Så här kommer årets första LO

En ganska snabbgjord LO med dom nyaste papperna (från syfestivalen.. )

I texten står det: Den 26 augusti 2007 tog J och O på sig skridskoryggsäckar, isdubbar och pikar ?!!? I och för sig är det klimatförändring men skridskosäsongen kan väl inte börja en strålande sommardag? Nä killarna skulle öva plurrning så dom vet hur dom ska göra i vinter.


Dessutom har min sista julklapp kommit .. eller kanske den första ;o) om man ska se till detta året. Söta JeMa har varit på Scraproom och plockat ihop lite.. =) Och people .. se jag har myrorna :) *yeah*

Vad händer? Ja det gamla vanliga.. jag väntar svar på en intervju där de skulle höra av sig i förra veckan. Jag sökte fler jobb där jag vill ha intervju. För mina dagar börjar ta slut nu *orolig*

*kram*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var en jättefin LO!! Bra jobbat!

Anonym sa...

Härlig LO.
Berith