lördag, februari 16, 2008

Lite nytt...

Hej hopp här kommer lite nytt. De två nedersta gjorde jag hos MOE för ett tag sedan när vi hade en trevlig dag ihop. Tack vännen. De två översta är en dubbel men jag vet inte hur man får ihop det här eller i photoshop så ni får tänka er. Den gjordes på träffen i Enköping. Där gjorde jag även en letter som ska ha text. Och i torsdags var jag hos Sockergrynet och scrappade - tillbringade en hjärtlig dag med henne och Ylwa :) Tack tjejer för glada skratt och god lunch.
Bilder kommer - så även på LO:n jag fick till där men den ska oxå ha text.

Annars - tja som vanligt haft två intervjuer denna veckan men den ena har redan hört av sig och det jobbet fick jag inte. Det andra kommer inte bli besvarat förrän i v. 9. Men men..
Nu ska vi ge oss av på middag... Ha en trevlig kväll. *kram*





3 kommentarer:

Anonym sa...

Kikade förbi och vill önska lycka till i jobbsökeriet!!
Att det ska vara så förb...svårt. Din tur måste komma snart nu, håller alla tummar!
Kramisar

Anonym sa...

Så snygga LO:er! Me like!

Anonym sa...

Tack själv hjärtat för den härliga person du är!! Jag uppskattar dig och ser fram emot besök!! :)

KRAM