onsdag, oktober 08, 2008

Jag producerar..

Hepp jag har gjort en hel del som jag sa senast .. så det är bäst jag visar lite.

Den har legat halvklar ett bra tag jag försökte pressa in 5 foton men det ville sig inte så när jag accepterade och plockade bort blev det bättre.. nöjd med denna och eftersom det har varit så mkt berättande om denna semester så fick den bara rubrik.

Denna har oxå legat ett bra tag - skönt att få undan ufosar.. Jag började med denna när vi var på Mians scrappträff i ehum.. våras.. sedan har den väntat på rubrik. På MOEs scrapkurs fick den till slut den enkla rubriken..tänk att det ska ta sån tid.
Jag bara älskar många av M:s studentbilder denna är beskuren och jag bara avgudar den riktigt bra kort jag fick till. Denna fick bli en ganska enkel LO som jag satte ihop en kväll efter att den legat till sig en stund ihop med sina papper. Denna blir min men en ny är utskriven till att pryda hennes minialbum som jag har ambitionen att göra. Jodå det finns mer att visa för jag var ju på scrappträff och gjorde 4 LO.s det måste vara rekord så gott folk det kommer mera.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesnygga allihop! Härligt med lite inspiration från dig! KRAM!

Anonym sa...

Vad kul att de kom upp i bloggen till sist! Kul!! Kram

Anonym sa...

Jättesnygga!!
/Tessan