måndag, februari 09, 2009

Stängt pga av överhopning..

Jupp jag gör en tidning och just i fredags kväll när jag nästan andades ut och tänkte att jag kunde nog dansa på lördagen vilket jag ju gjorde. Då visste jag inte vad som väntade på söndagen tänkte jag sitta innan jag skulle iväg på möte. Men J fick inte igång datorn.. panik.. min tidning och bilderna (ups tänkte häromdagen att jag skulle bränna har inte gjort det sedan i somras.. ) .. och allt annat man har på datorn.. alla mail och allt.

Gaah tandgnisslan innan vi visste att hårddisken med bilder och allt faktiskt klarat sig och vi plockade ut allt viktigt vi kunde innan J blåste c-disken..

Så nu får jag ändå göra tidningen i det nya programmet jag inte kan och så får jag föra över filer från dator till dator för jag har inte word i den här.

Ledsamt och trist .. men jag är glad för att allt är kvar iaf.. :)

Så se nu till att backuppa er datorer..

Men jag ligger lågt ett tag till - är en hel del att ta tag i.

*kram*

3 kommentarer:

Viktoria sa...

Du är alltid välkommen på Bengescrap :-) Tejpbit eller inte :-)
Kram
Viktoria

Milla sa...

Aj aj aj... så besvärligt! Tack och lov är maken datanörd så vi har automatisk backup rebundet till en serverdator. Plus extra backup till extern hårddisk då och då :)
Hoppas allt löser sig. KRAM

Anonym sa...

Du är utmanad i min blogg :)