söndag, juni 24, 2007

Det blev en LO =)

I helgen regnade det hela lördagen ... så det blev faktiskt en LO.

Annars har mkt tid tillbringats i soffan framför friidrott och halvsovandes. Tagit det lugnt. Idag söndag sprack det upp så vi tog grannens hundar och gick ut en sväng på kvällen.


Att berätta om midsommar och förra helgen då jag kikade på solstollarna får vänta ett tag.


Här är iaf min LO som jag gjorde igår. Jag och Epona http://epona.blogg.se/ bestämde oss för att lifta en LO av AnnaB ni hittar den här http://annab.blogg.se/1182194122_stmplar_frn_inkywings.html

den som heter succe.


Såhär blev min:

Kram och tack för era söta kommentarer :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig och fin LO!! Bloggen har blivit sååå fin!! Vad du kan!

Anonym sa...

Vilken jättefin layout!

Och vad fint du har fått det här hos dig!

Kram
Mette

Anonym sa...

Hej igen!
Tänkte bara tala om att jag har länkat dig från min sida... Hoppas att det är ok?!

Kram

Anonym sa...

Vilken toppen-LO. Lite o-Spooky på något sätt, men supersnygg! Gillar den utvecklingen! :)