söndag, juni 03, 2007

Det händer grejer...

Jag har haft scraptorka... har iofs mycket att visa men har inte orkat redigera..
Annars går det framåt, jag har fått jobb och börjar min första dag imorgon det är ganska pirrigt. Känner att jag måste läsa på en hel del, men det känns ändå okej.

Hoppas bara att jag vaknar jag är ganska bortskämd nu med att få sova. Jag jobbar iaf hyfsade tider 10-18 bara vardagar. Det kan bli någon kväll eller helg men det känns bra.

Det blir inget visat idag fastän jag har hunnit scrappa i helgen :)
En 8x8 till Scrappiz veckoutmaning och en dubbel LO med minialbum till vårtävlingen. Sent ute som vanligt när jag laddade upp båda utmaningar ca 2 timmar innan deadline men upp kom de...
De visar jag nästa gång.

Kanske i veckan nu har jag ju inga danskurser heller för vi har tagit sommarlov.
Men det nya jobbet kan nog ta en hel del på krafterna och jag antar att jag däckar i soffan ;o)
Kram på er :)

5 kommentarer:

Annie sa...

Grattis till jobbet! Jag blir lite nyfiken - vad är det för jobb? låter som något i affär - om man ser tiderna... Lycka till!

Anonym sa...

Hoppas att du snart är inne i jobbtempot, så vi får se dina scrappade alster! :)

Annie sa...

Hur är det på nya jobbet? Känner du för lunch på stan (Köping) någon dag? Skulle vara kul att träffas...

Anonym sa...

Grattis till jobbet!
Vad är det för jobb?

Kram
Mette

Anonym sa...

Hej igen!

Klart vi måste få till en träff!
Jag längtar verkligen efter att få sitta och scrappa och skratta igen! :)

Kram
Mette