söndag, juni 22, 2008

Nu smiter jag ..

Japp jag tar tåget till huvudstaden imorgon och lämnar sambon hemma. Utbildningen börjar imorgon. För att inte lessna helt har jag med "lightpackning" av pyssel. Papper, lim, lite dekos, skärmaskinen.... jag ska ju sova 4 nätter på hotell och misstänker att det kan bli lite långsamt. Har laddat upp med lite tidningar oxå fast man kanske är helt slut om kvällarna.
Dessutom bor vi vägg i vägg med solna galleria så det går nog att handla mer om det tar slut.
Inte så långt till pysselaffärerna heller.. tänkte försöka hinna med att göra sthlm lite oxå.
Men som sagt - 5 dagar denna vecka och 4 i nästa så lite ska vi väl hinna med.
Vet inte hur mkt datortillgång jag har i veckan - hoppas på att hotellet har en gästdator iaf så jag kan kika på er och kanske berätta hur livet ter sig. Ha en fin vecka annars.

*kram*

Inga kommentarer: