tisdag, juni 10, 2008

Semme pågår...

Eftersom jag snart börjar jobba och inte får semester, har jag min semme nu :).
I helgen som gick (med röd dag och allt) for vi till Åland. Åland bjöd på finväder, god mat och trevligt sällskap ;o). Dock inget bad än bara fotdopp.

Bilder antas komma men just nu hinner jag inte. Idag har jag städat, tvättat och gjort kort.
Nu har jag lagt fram det sista som ska packas ner ...tror jag... för imorgon drar jag till Malmö. Tåget går vid 10. Hemma blir det förhoppningsvis några kompisbesök och ett stugbesök. Men egentligen åker jag hem för att gå på student.. iiiiiiiiiiiiihhh Madeleine tar studenten.. var inte hon nyss 1 lixom.

Tja det finns nog annat att rapportera men det får bli sedan. Mannen lämnar jag hemma för han ska cykla Vättern på lördag morgon.. Fjutt vad är Vättern mot en student ?? ;o)

På lördag åker jag till Motala och hämtar hem en antagligen ganska trött sambo.

Ingen dator i Malmö så ha en bra vecka *kram*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det så bra, vännen!

Anonym sa...

Hoppas du har det finfint!! *kram*