tisdag, juli 22, 2008

Bröllopsyra..

Ja hemkommen igen efter bröllop. Jättevackert bröllop, jättevacker brud på en jättevacker plats.

Kortet nedan var det de fick.

Mer dyker upp när jag har landat ordentligt. Jag jobbade idag igen fast det händer inte mycket, men det låter ganska hoppfullt med fortsatt jobb =). Vikten är hyfsat stabil - jag har "slarvat" i 4 veckor varav 2 veckor var på hotell så visade vågen bara + 0,5 kg. Det tackar jag för och försöker ta nya tag. I helgen fick jag återigen glada tillrop för det fina möhippekortet =) och för att jag gått ner i vikt. Tjoho.

Snart dags för en ny tidning så vi får se hur mkt skapat det blir. Dessutom behöver jag redigera lite bilder blev nog en 500 bilder tagna i helgen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Spooks! =)
Vad fina kort du har gjort. Kul med så mycket bilder att redigera och gå igenom och sedan scarappa. Jag var till Skåne på semester en vecka och kom hem med 320 bilder. Måste ha tappat stinget för förra året hade jag 700 bilder med mig hem efter en vecka. *s
Hoppas, hoppas du får fortsättning på jobbet.
Vore kul om vi kunde träffas och scrappa ngn ggn. Hör av dig om du har tid och lust. Vi kanske kan vara i fikarummet på mitt jobb!
Kram
Tessan