lördag, juli 12, 2008

Nytt minsann..

Jodå lite har det blivit gjort men mest sånt som legat och jag inte har kunnat visa.

Grattiskort till sambons far som jag hittade i gömmorna - då jag inte hunnit göra något.


Tackkort till sambons mor efter hennes 60 års firande. Lite trixande i Photoshop så blev bilderna ganska häftiga. Tyvärr så hade jag inte riktigt tillräckligt med papper så det blev två olika uppsättningar.





25 stycken totalt..

Och så kommer möhippeinbjudningarna som jag suttit och hållt på ett tag. Men nu är ju möhippan över så nu är det fritt fram att visa =)
17 stycken likadana gjordes. Ganska enkla men mycket beröm =))) eller som bruden sa när hon såg det på möhippedagen - de var ju finare än vår bröllopsinbjudan *rodnar lite*



Nöj er så länge det kommer mera..

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefina saker!! Inbjudan till möhoppan är sååååå snyggt! Förstår att du fick mycket beröm för det! Det är du verkligen värd! *kram*