lördag, januari 10, 2009

10 favoritlayouter

Här kommer mina 10 favoriter..

Denna har skön färgkombo:
Denna gillar jag för den har glada färger:
Ungefär samma som ova jag älskar Maja Design papprena:
Upplägget och färgerna här med..sedan att båda veckorna var helt underbara är ju en helt annan historia: =)
Denna blev bra till slut då jag plockade bort några foton - brunt och rosa - vinnande kombo:
Ja och denna för att den är i så annorlunda format:
Färger ehhe.. upprepar jag mig och bilderna är så härliga:
Jag får nog inte säga mer nu ;o) :
Som sagt varför förstöra en vinnande kombo.. rosa och brunt :):
Ääääälskar fotot och papprena så denna blev bara så bra:
Ja det var ju 10 men ... jag kan inte låta bli...
Jag bara gillar detta kortet på mamma och pappa så denna får vara med:
Och denna är ju en variant på den ovan så den får vara med på ett hörn:
Och denna för jag är nöjd med att jag lyckades få till något till slut av ett kit som jag inte alls gillade från början .. och under tidspress.. (nej jag svor inte Tessan ;o) ) Och nu är jag faktiskt väldigt nöjd med slutresultatet.
Tur att det är min blogg så jag kan räkna till 10 som jag vill *hehe*
Vilken är din favorit ?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Här var det mycket fint att titta på! Härliga LO's allihop. Du har fått en award i min blogg...

Anonym sa...

Va fina de är allihopa. Och du ska vara jättenöjd med den från kitet. Även om du använde ord som jag inte kan skriva här... haha

Vi måste träffas och scrappa snart!!

Anonym sa...

Jamen det var ju jag som är anonym. Kram Tessan

Anonym sa...

Finfina LO:er!! Jag tror jag gillar "Gripsholm" mest :)

Anonym sa...

Tack för att du delade med dig! Fortsätt med inlägg i den här takten, så vi får lov att inspireras hela tiden! Kram E

Du har en award i min blogg om du vill!

Ellison sa...

Vad mycket fint du producerat under året som gått!
Jag ska jobba som originalare, fick ett vikariat där jag gjorde min praktik i våras. Kram

Anonym sa...

Brunt och rosa ÄR toksnyggt ihop! Min favorit var den sista! Så snyggt med blommorna som kikar fram!
Tack för att du tittade förbi mej och stöttar i min sorg! Kram