onsdag, januari 28, 2009

Awards

Jag har fått två fina blogawards =) Den första från Berith http://beriths.blogg.se/.

Man väljer själv om man vill ge den vidare eller bara gottasig åt utmärkelsen!
Här följer några regler iaf.
Reglerna för den som vill ge vidare en award till andra:
- De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
- Länka till den bloggen du fick den ifrån.
- Ge den vidare till så många andra bloggare du vill & länka till deras sidor.
- Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Jag gottar mig själv =)

Nästa har jag fått från MOE http://nyahuset.wordpress.com/.
Så här står det om awarden:Detta är “kriterierna” för denna award:
Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta,inte upptagna av utmärkelser och själviskhet.Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Man ska också skicka vidare awarden till åtta stycken.
Hmm och åtta stycken. Får man köra latmansvarianten och säga att alla som jag besöker varje dag inspirerar mig. =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej söta du! Tack för de fina kommentarerna i min blogg! Jag ser fram emot att ses så fort alla är friska!! KRAM!