torsdag, mars 22, 2007

Jaha ... så var det dags igen ...

Hej hopp, nu kommer det lite nytt. Bröllopsalbumet är inte redigerat än så ni får vänta lite.
Däremot kommer lite annat.
Jag har gjort klart den andra av de 3 LO:s Milla skickat till mig.

Orginalet:
Min tolkning:
LO:n handlar om vårt kök (apropå LO:n om äppelkaka och blomkålsstuvning) - denna på temat om pappa. I texten står det: Såhär såg det ut varje vardagskväll i vårt kök. Du satte i ordning allt på kvällen för att slippa på morgonen. Cornflakes, russin, socker, tallrik, sked och kaffekopp. Alltid på samma sätt...Alltid likadant =)
~Pappas tallrik - någon gång på 90-talet ~
Och ett påskkort:
Alles just nu. Dags att äta och sedan dra iväg och hålla kurs. Tjingeling

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej!

Tack för ditt inlägg hos mig i början av mars! jag trodde jag svarat dig men det hade jag nog inte! Kul att du tycker om mina sajter! =)

Ellison sa...

Halloj!
Förstår inte varför bilderna försvann från inlägget? Såg dem tydligt igår. Men nu har jag laddat upp dem igen. Hoppas du kan se. Får se om det blir dubbelt i morgon..