tisdag, mars 06, 2007

Mycket scrappat blir det...

Ja mycket scrappat har det blivit nu när man är arbetslös igen. Jag har varit hos Milla två gånger och sedan pratar vi ju på nätet så vi har skickat lite utmaningar till varandra.

Denna är scrappad då jag framkallade en del av de bilder vi scannade in i somras (alla diabilder pappa har hemma scannade vi). Nästan alla bilder från min barndom är på dia. Så det var roligt att få lite sånt till BOM (Boken om mig). Problemet är bara eftersom jag har börjat scrappa letter så får jag nog ha två BOM. ;o) Men det är ju ett mindre problem.
Iallafall har jag dold journaling på denna - handlar om en av mina bästa vänner när jag var mindre och undran hur han har det nu.


Denna är gjord efter en LO som Milla hade i sin dator tyvärr vet hon inte vem som gjort den. (Vet du? Berätta gärna). Min LO är på temat mamma - bilden är urgammal dvs. innan digitalkameran kan tro den är sedan mitten på 90 någon gång. Bilden är egentligen kass men kan berätta mkt. Nu är jag glad för att ha den =)

Såhär ser orginalet ut:









Den som lever får se om det blir mer uppladdat idag ... men det var en början iaf. :)
Hej svejs!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blomkålsstuvning och Äppelkaka är så fantastiskt snygg tycker jag!! Bra jobbat med liften.

Anonym sa...

Du är UTMANAD!! Se min blogg för mer info.. ;-)