lördag, mars 17, 2007

Nytt kort

Japp jag har gjort ett nytt kort... och ett nästan klart dopkort ligger på bordet. Jag måste överlägga med mig själv hur insidan ska bli. Men det ska ju inte vara klart förrän imorgon så ;)


Framsidan är jag urnöjd med den är enkel men fin. Jag har hittat en ny fluid chalk färg på Tiimarii ... det ni Milla och MOE .. ;o)


Nåja den kommer när den är fotad.


Här kommer tackkortet som ges bort idag:


Annars händer det inte så mycket i mitt liv. Jag söker jobb men tycker ingen hör av sig = /
Fast nu har jag åtminstone fått mail om att jag ska bli kallad på intervju till en "vikariestab" av hotellreceptionister. De ska anställa 10 så ni kan väl hålla tummarna.
Fast håll ännu hellre tummarna att jag får jobb på Resia här i stan innan dess ;)
Håll till godo med detta så länge. Och Milla utmaningssvaren kommer jag är uppe i 4 udda saker än så länge :)
*kram*

1 kommentar:

Anonym sa...

You GO girl ;-)
Vilket fint tackkort! Enkelt och snyggt. Jag ska ner på Tiimari idag och kika om du lämnat något kvar *fniss*
Kram!