onsdag, september 19, 2007

Du e du e du e för fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

Ja Milla ..den fick samma överskrift..för jag har fått den på hjärnan nu ;o) Vill ni veta vad jag pratar om så kolla Millas blogg *pekar på länkar*.

Annars då? Jo igår var jag på VKKC (Västerås Käkkirurgiska Centrum) igen och tog bort stygnen. Det kändes lite men mest för att hon var bak i halsen (jo men nästan) och klippte bort. Sedan fick jag skölja - hon tittade och konstaterade att det såg fint ut. Jag frågade lite och sedan gick jag. Typ 5 minuter tog det. Nu är det svåra bara att lära sig att tugga på vänster sida igen.

Imorgon gör jag ett besök hos min vanliga tandläkare för att laga det förhoppningsvis sista hålet. Han har fått alldeles för mkt pengar nu. Jag har inte lust att träffa honom förrän nästa år igen. Men vi får väl se.

Annars då.. jag har varit lite irriterad på arb.förm av diverse orsaker. Ringde dit idag och pratade med handläggare och tro det eller ej - hon vände samtalet och det kändes bättre efter vårt 40 minuter långa samtal som slutade med att hon beordrade mig till att ta ledigt från jobbtänket och göra en god middag och skita i allt ;o). Nu blir det inte så men nästan. Jag hämtar J och vi åker till IKEA så det lutar åt att IKEA får bjuda oss på middag. Ska kika på bokhylla. Vi sålde ju vår vita för att vi skulle köpa en körsbärsfärgad till men vad visar sig då ju körsbär har utgått. *daahh* ... så nu lutar det åt att köpa någon annan färg och sälja körsbären oxå. Någon som vill köpa en Billy ;o) ?

Nåväl vi får väl se. Jag är lite less på röran i sovrummet som blir när man har en hylla för lite så håll tummarna att vi hittar något.

*kram*

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har blivit taggad av mig... kolla min blogg. *fnissar*