tisdag, oktober 30, 2007

Jag lever...

Hej,

vill bara säga att jag lever. Jag har skapat lite.. med betoning på lite, måste bara hitta något bra ljus att fota i. Det är mörkt ute jämt känns det som nu och jag bara sover och sover.. kan sova hur mycket som helst. Åhh vad jag behöver ha ett jobb.. ett jobb som är varaktigt med rutiner och lön osv. Jag har ju iofs fått ett tillfälligt jobb som jag har fått ledigt från denna veckan. Jag delar ut enkäter om resandet på bussar och tåg. Denna vecka är det höstlöv ;o) så då är inte resandet representativt därför fick vi ledigt. Sedan jobbar vi 3 veckor till och under tiden hoppas jag hitta något. Idag gick jag på rekryteringsmässa och hittade faktiskt 3 jobb jag kan tänka. 1 mer än något annat. =) Så håll tummarna.

Vad händer annars ? - ja inte mkt söker jobb och jobbar som sagt. Helgerna är fullspäckade just nu. I helgen bär det av mot Sollentuna och syfestival sedan blir jag kvar och dansar hela helgen och sedan är det måndag och jobb igen. Men innan dess kanske jag ska hinna visa lite nytt skapat. *kram*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna stenhårt för jobbet! Jag tycker det är din tur nu! *krama*

Anonym sa...

Hej tjejen! Lycka till med jobbsökandet! Du har fått ett reward i min blogg :)

Anonym sa...

Hejsan
Vill också önska lycka till i jobbsökeriet. Gäller att inte ge upp fast det är tufft!

Berith (Millas mamma)