onsdag, oktober 10, 2007

Scrappat en del nytt :)

Hej,
det har hänt lite i scrappvärlden. I lördags var jag med MOE och Ellison i Härkeberga utanför Enköping på scrappträff lite blev gjort.


Denna blev till först med bilder från besöket på Smultronstället i Söderköping i somras.

Denna gjordes efter en skiss till en tävling. Jag vann inte röstningen men en lottning som oxå gjordes och fick en fin fin snögubbe :)


Denna blev till igår på MOE:s scrappkurs.. I texten står det: När pappa bestämde sig för att riva lilla friggeboden hade stora garaget varit klart ganska länge. Den lilla friggeboden var ganska hårt åtgången. Den hade ju trots allt stått där i ungefär 25 år. När pappa gick loss med kofoten stod jag och mamma bredvid och sjöng 34:an. Då gick pappa och hämtade en penna och skrev 34:an på dörren :) .

Annars händer det inte så mkt i mitt liv. Jag är ganska tråkig ;o).

4 kommentarer:

Anonym sa...

Din toka!! Inte är du tråkig inte!! *fnissar* Du är en underbar människa!!
Så fina LO:er. 34:an gillar jag massor. Och vilken härlig historia! Jag sitter fortfarande och ler. Tack! Det behövde jag idag! *kram*

Anonym sa...

Nänä... du är allt annat än tråkig!! Härliga layouter tycker jag!

KRAM

Anonym sa...

Jättefina!

Kram
Mette

Jenny sa...

Tjenixen!
Inte är väl du tråkig heller! Jag tyckte i alla fall att du var både trevlig och rolig. :) Det var jätteskoj att träffa dej och jag hoppas att vi ses på scrapträffar fler gånger. Tycker du gjorde jättefina layouter.

Ha en underbar helg!
Kram
- Jenny