onsdag, april 09, 2008

Lite hopp i tillvaron...

Hepp..

I lördags var det pysselträff en lång dag med 8 andra glada pysslare.

Vi var 3 som hängde i när dom andra gått hem och till slut hamnade vi på det gula m:et för sen middag.

Pysslat blev lite hemligt som kommer att visas under nästa vecka och 2 LO.s dom kommer när jag har fotat den som är klar och när den andra är färdig. Antagligen när tidningshysterin har lagt sig.
Jag pular nu som vanligt med ett nytt nummer av Square-Info. Men efter detta nummer är det lite långledigt - till 1 aug då är det dags igen.

Nåväl - inga nya jobb men var på jobbmässa idag. Inte ger det så jättemycket men pratade med lite företag. Bemanningsföretagen vill ju ha en inlagd i sina register så man får väl se till att uppdatera dom lite.

Men jag har fått två intervjuer iaf. En under torsdagen som vi får se vad den ger. I nästa vecka träffar jag en för ev. ströpass - kanske kan vara en fot in. Mer får ni veta när jag vet något.

Annars är livet ok - fast lite less - ge mig ett jobb och ge mig vår.. den här snön har inte jag beställt.

Inga kommentarer: