onsdag, april 23, 2008

Livet... är okej

Hej,

japp våren har kommit och det med besked - sedan sist. :) Och jobbet med faktiskt - "bara" en projektanställning på drygt 2 månader just nu kan bli 2 till. :) Och ett spännande jobb. Dessutom en intervju i tisdags om ett annat intressant jobb. Få se vad som händer.

Annars då? Ja jag har gjort en halv LO. Den hemliga presenten är överlämnad och kommer således att visas snart. Jag kan inte skylla på något för den är redan fotad och i datorn - den andra LO:n som jag gjorde på pysselträffen- tja den ligger på bordet och väntar snällt.

Jag har iaf skickat in tidningen till tryck. Nu återstår det att fixa med lite andra måsten innan årsmötet som är den 3:e maj. Sedan kan man få lite andrum där.

Idag har jag dessutom gjort en helomvändning i mitt liv. Jag skrev in mig på viktväktarna igen. Jag insåg när jag provade min jacka jag hade i höstas (den har gått sönder och skulle kastas) men jag provade ändå ... den gick inte att knäppa och inte ens i närheten. Nääää såhär kan vi inte ha det. Nu är det dags att lägga in en högre växel - snart Beach 08 ;o) och ett nytt träningskort behöver jag mitt gick ut i fredags.

Nåväl livet börjar te sig ganska trevligt. Imorgon blir kanske dessutom balkongen fin - jag och Milla åker till Åsby och kikar runt lite.

Tjingeling!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är så kul att du fått jobb, vännen! Och all lycka till med VV-andet! Jag stöttar hela vägen, det vet du! :)

Anonym sa...

Tack för det trevliga besöket på Åsby! Det gör jag gärna om. Hoppas salladen smakade bra ;-)
Jag är så glad för din skull att du fått jobb. Du kommer greja VV galant! Heja heja dig!! *kram*