tisdag, maj 13, 2008

Livet gjorde ... helt om...

Japp projektanställningen varade bara i 3 dagar. Jag vet fortfarande inte varför eller hur eller så. Förklaring har jag fått men den duger inte enligt mig. Men mer än så säger jag inte här. Dom som ska veta vet redan. Nåväl som tur var fanns det andra ev. jobbet kvar..så därifrån väntar jag besked i dagarna *håll tummarna*.

Annars då - jag har varit dålig på att röra scrapsakerna. Jag har haft en beställning på en hemlis - en ny sådan. Nu fick jag en beställning på att göra J.s mammas tackkort. Ett bröllopskort är oxå beställt - mer än dom jag själv måste ha ;o).

Som sagt livet börjar streta uppåt igen. Efter övertalning från underbara vänner att det kan inte vara mig det är fel på när anställning tog slut - tror jag mer på dom än arb.givaren nu. Men det känns ju fortfarande surt.

Men nu stundar sommaren. Ett överraskningsfest snart, ett bröllop för V och J som redan gift sig i Mexiko men tar ett till här hemma =). En student som jag hoppas kunna åka på för äldsta systerdottern (maj good vad gammal hon är eller jag kanske ;o) ) Sedan ett bröllop till i juli för J.s syster. Innan dess en 11-års dag. Hå hå ja ja.

Med viktväktarna funkar det. Det första och enda vägningsresultatet visade -1.4 ..sedan var jag ju iväg på årsmöte och Convention i motala..blev inte så bra ätet men mkt dans. Sedan förra veckan hann jag inte väga mig för jag jobbade .. eller ja ons kvällen kom jag ju hem i tid men med tårar utför kinderna var det inte läge. Näpp det blir *fasa* vägning imorgon igen. Promenaderna har börjat komma igång igen iaf..

Seså nu får ni hålla tummar för både jobb och vägning. Fixar ni det?

*kram*

6 kommentarer:

Ylwa sa...

Tack för dina glada ord. Håller tummarna för dig oxå vännen.//Y

Anonym sa...

Klart jag håller tummar! Finaste, det kommer gå bra. Kram E.

Anonym sa...

Håller tummarna så det gör oooont!! Nu är det din tur att ha lite flyt!
Kramisar i drösar!

Jenny sa...

Grattis till viktminskningen! Jag håller tummar och tår och hejjar på dej!

KRAM

Anonym sa...

Hej vännen!
Det är klart att det inte är dig det är fel på.
Som alla andra håller jag oxå tummarna.
Kram
Tessan

PS! Jag har köpt ett Emily på Ebay så jag är jättenöjd just nu.

Anonym sa...

Hejsan
Jag har utmanat dig i min blogg!