måndag, maj 19, 2008

Jag mår bra.. =)

Jag mår faktiskt bra. Visst gjorde det lite ont i hjärtat att se helsidesannonsen från Fabriksbutiken i lördags och visst kändes det att läsa inlägg som Västerås Tidning hade gjort om fredagens smygöppning. Pallarna stod där med sånt som jag packat upp. Jag har fortfarande blåmärken på benen som vittnar om att jag sprungit in i plexiglasskivorna men de försvinner nog snart förhoppningsvis. Jag kommer nog att ta en tur dit i sommar för jag vet hur mycket fint det finns måste bara få smälta lite till först.

Annars då? Tja sommarvärmen försvann men jag har roat mig med promenader med hundarna, photoshop.. jag bloggar mer än en gång i veckan ;o), har scrappat.

I fredags firade jag och J 11 år. Inget fancy vi firar när jag vet mer om jobbet istället. Blev 3 rätters här hemma. Gott det med.

Ja jo just det jobbet ja. Avslöjade ju i utmaningen nedan att jag fått jobbet. Testet jag gjorde gick uppenbarligen bra för de ville ha mig. Men än så länge vet jag inte var eller när jag kommer jobba. Bara att jag ska åka på utbildning i 1 ½ vecka och att jag sedan ska introduceras i ca 6 dagar. Förhoppningsvis leder detta till något för det är ett större företag. Håll alla tummar.

Annars händer det inte så mkt - jag får förhoppningsvis veta när utbildningen är så jag vet om jag kan vara med på M:s student den 13:e juni.. jag vill jag vill jag vill.

Jo förresten det har ju hänt något jag har gått ner i vikt ;o) Det ni - 2,2 kg på 3 veckor och det är inte särskilt jobbigt än. Håll tummarna att det fortsätter såhär. Eller ja jobbigt är att jag får springa och dra upp byxorna hela tiden dom kasar (skånska för ramlar ner) och när jag knäpper upp dom och går hemma kunde jag tidigare bara ha dom så för höfterna höll dom uppe ..det funkar inte längre *fnissar*

*kram på er*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja såklart du får komma på bengescrap ändå.. Du kan ju lura dit en ny tejpbit.. jag kommer faktiskt inte exakt ihåg hur den såg ut :-) Hi Hi..
Gratulerar till viktminskningen.. jag har planer på att försöka göra något fram till jag åker "upp" till Norrbotten i sommar.. det är 2 månader så jag borde kunna hinna en del.. Tänkte spurta lite..
Hmm nåja Skall fixa med din utmaning på min b´logg.. och tack för att du slutade vara osynlig.. :-) Alltid kul att veta vilket spöke som kikar runt.. Kramis
Viktoria

Anonym sa...

Heja Spookyvännen! Så skönt att du fick jobbet. Det kommer bli kalas tror jag.
Bra jobbat med vikten. Du är ju sååå bra!! *kram kram* /Milla