söndag, maj 18, 2008

On request..

Milla undrade om jag hade scrappat något och det har jag ju. I fredags gjorde LO:n nedan och 3 kort. Fast korten står i hyllan och är inte fotade. Håll till godo med denna nya och lite gammalt.

En LO till Scrapaddicteds snabbtävling.. en skiss att följa. Jag stämplade med bubbelplast för första gången :)
Ett kort som gavs till en caller från USA i april. Därav den utländska texten ;o)


En LO som är gjord efter Millas snygga skiss.. den var nästan klar när jag tog med den på scrappträffen det var bara svårt att hitta på rubrik och journaling - så det är väl bara att inse att ibland blir det ganska självklart *fniss*

Allt för just nu...måste få lite mat i magen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fina, som vanligt! :-) Är det pearl floss du har satt runt 3:an? Kram E.

Btw, du är utmanad i min blogg!