lördag, mars 01, 2008

2 nya LO:s och lite tänkvärt

Hej ... 2 nya layouter att visa. Nu har jag dessutom varit duktig och satt in alla i sina pärmar =).
Dessutom fick jag till en till idag - som jag inte kan visa än.

Håll till godo med dessa. Denna gjorde jag hos Sockergrynet den 14 feb - med den saknade text. Blev en dold journaling tag för det fanns inte så mycket plats.


Denna gjordes på Enköpingsträffen den 9 februari. Jag hade skrivit texten med blyerts men inte fyllt i den. Men nu är det gjort.


Igår kväll såg jag slutet på en dokumentär. Så bra så jag var tvungen att se om den fanns i play hos svt. Och det gjorde den. Jag ber er att ta en timme av ert liv och se den (ligger här i 20 dagar till ungefär). Den hette rosa drömmar - svarta hål och handlade om 3 kvinnor som mist sina män mitt i livet. De åkte på morgonen och försvann i bilolyckor. Oändligt tacksam är jag för att jag iaf fick ta adjö av mamma. Den är snyftig men bra. När ni sett den så tar ni och pussar lite extra på dom ni tycker om men skäller på ibland. Jag kan inte ens inbilla mig att J skulle försvinna - fy så hemskt.

Annars. Tja fått nej på 1 jobb, 1 intervju i förra veckan. Så nu väntar jag igen besked på 2 jobb.
Livet går sin gilla gång fast det har varit för mycket dödsfall så här in på det nya året. Jag har haft en på min sida (syrrans mans pappa) så det kändes. Sedan 3 farbröder på J.s sida - en mer närstående än de andra så på den begravningen åker J då den är i påsk då han ändå är där.
Till de andra har vi skänkt och till min sände vi blommor. Så ta hand om varandra och ha en fin vecka.

Såå Milla tänker du bli frisk denna veckan.. ? så vi kan träffas och MOE när får jag mitt fiiiiiiiiiiiina alfabet ?
*kram på er*

3 kommentarer:

~:Johanna:~ sa...

Men vad skoj att jag hittade till din blogg. Jag håller tummarna för att du får ett positivt besked från något av jobben.

Ses vi på scrapmaran den 19 april? Moe å Mette har pratat om att ev komma.

Ha det bra

// Johanna

Anonym sa...

Åhh så fina LO:er du har gjort!! Gillar båda massor.
Det går seeegt med tillfrisknandet. Jag är feberfri men snorig =) Amanda är fortfarande rätt dålig. Vi är hemma mån-ons så får vi se sen.
Kramen! /Milla

Anonym sa...

Vilka fina! Och nu är det inte långt kvar tills du får klämma på ditt Diesel! :) Om jag inte har glömt det hemma förstås....


Näääää, bara skoja!! Så klart det är med. Hihihihihi!