onsdag, mars 26, 2008

Cyberpyssel i helgen

Japp cyberpyssel var det på Scrappiz hela påskhelgen. Nu var jag ju inte hemma helgen men lite hann jag med.
Fast denna gjorde jag innan och skickade ner till pappa i påskpresent. Tack MOE för söta gullefjun.
Denna gjorde jag till den svartvita utmaningen. Där det bara fick finnas ett färgfoto.

Desto färggladare blev den som gjorde till skissutmaningen.


Tja annars jag är slut efter 3 dagars dans. Fast man hinner ju ändå aldrig med allt man har tänkt göra. Missade att kika i shopparna och att dansa med en massa folk men men. Helgen var bra. Åt middag med grannen när jag kom hem. Måndagen gick åt till att slappa och scrappa lo:n ovanför. Sedan käkade jag lunch hos grannen igen ;o) hon bjöd in mig. Därefter hämtade jag hem J och allt återgick till det normala. Idag har jag städat huset. Men nu ska jag sätta tänderna i Millas skiss :) *pekar på länkarna*

Tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fina saker du har gjort! "Kajak" blev min favorit av dessa alster. Härliga färger.
Så roligt att du vill scrappa min skiss!! Det sa bli skoj att se resultatet sen. *kram*